Augusti och September 2012Post author:larsdyrendahlPost published:12/02Post category:UncategorizedPost comments:0 CommentsBörjade vi med att chilla i Stockholms skärgård:För att sedan åka till Skåne och chilla ännu mer:För att efter det åka till Mallorca och Barcelona och chilla ännu ännu mer. Email address: Leave this field empty if you're human: Comments comments Share on Facebook Share Share on TwitterTweet Share on Pinterest Share Share on LinkedIn Share Send email Mail Print Print Tags: arild, barcelona, mallorca, skåne, spanien, stockholm, stockholms skärgårdRead more articles Previous PostNovember och December 2011 Next Postbussines district You Might Also Like I sold my car 09/16 Jag gick och köpte en ny gammal bil. En Alfa! 06/22 Det är väldigt häftigt! 04/29 Poolhäng med skit bra utsikt! 02/04 The Outdoors 03/10 Äntligen på väg över 15 grader!! 05/03 Super Bowl Sunday 02/03 Crossroads 04/07 Skitfint att träna närspel på Falkenbergs GK 06/27Leave a ReplyYou must be logged in to post a comment.