Om jag skulle försöka en gång till..?Post author:larsdyrendahlPost published:03/30Post category:UncategorizedPost comments:0 CommentsTvå gånger har jag försökt odla oliver hemma och två gånger har jag misslyckats.. #tredjegångengillt Email address: Leave this field empty if you're human: Comments comments Share on Facebook Share Share on TwitterTweet Share on Pinterest Share Share on LinkedIn Share Send email Mail Print Print Tags: odling, oliver You Might Also Like Se så grönt och fint i bokskogen! 05/12 Det är bra tider att handla hos Kronofogden 10/09 Working on a sunday. 06/01 Stupid. But fun. 05/10 Slott, Gods och Gårdar 08/16 Audi ska bygga ny Quattro! 08/12 Midsommar Kaffe! 06/24 otypiskt väder för London i December! 12/19 Porsche fest utanför hotellet! 01/26Leave a ReplyYou must be logged in to post a comment.