play day. Lämnade in motorcykeln, åt, bil, golf och mer mat!Post author:larsdyrendahlPost published:06/28Post category:UncategorizedPost comments:0 CommentsJag slog min livs mest pluggade golfboll:Och sprang på en Fisker. Synd det inte gick bättre för dem. Bilen är skit snygg! Email address: Leave this field empty if you're human: Comments comments Share on Facebook Share Share on TwitterTweet Share on Pinterest Share Share on LinkedIn Share Send email Mail Print Print Tags: fisker karma, Golf, vinbergRead more articles Previous PostSkitfint att träna närspel på Falkenbergs GK Next PostVi åkte över till Danmark. Och här är fint! You Might Also Like FUCK!! Jag låste in nyckeln… 07/30 Porsche fest utanför hotellet! 01/26 Idag är ingen vanlig dag 12/24 Som ett “light” kallt krig. Undrar jag hur det blir.. 09/09 I should write something. 05/16 Heritage 07/29 Jon Olsson has the best blog in the world! 03/27 MONDAY MORNING.. 11/29 Så var vi halvägs hem igen. 12/10Leave a ReplyYou must be logged in to post a comment.