Golf igen!Post author:larsdyrendahlPost published:07/04Post category:UncategorizedPost comments:0 CommentsVi körde förbi ett soldränkt Nääs Slott ut till Öijareds Golfklubb där vi gick deras anrika gamla bana. (de har 3 stycken 18 hålsbanor)!Nu sitter jag i Värmland, på väg till Funäsdalen för att hjälpa Svärfar med hans byggprojekt. Email address: Leave this field empty if you're human: Comments comments Share on Facebook Share Share on TwitterTweet Share on Pinterest Share Share on LinkedIn Share Send email Mail Print Print Tags: golfklubb, nääs, nääs slott, öijared, öijareds gkRead more articles Next PostYesterdays Golf You Might Also Like Fin kvällsrunda på Falkenbergs Golfklubb 07/31 Så mycket helg! 11/19 Planerna för ny business. 03/16 Inflygning till grått Landvetter 02/24 Jag körde till Torsby igår. 04/05 Small bike, big Texas :) 03/11 Results of my latest AD 01/05 2 days to go. And then.. 01/18 Life of.. 12/06Leave a ReplyYou must be logged in to post a comment.