Major Walkabout!Post author:larsdyrendahlPost published:08/03Post category:UncategorizedPost comments:0 CommentsJag har varit ute och gått. Långt! Nästan 3 mil idag. Se här:Good stuff. Halland är fint på sommaren. And you get tons of time to think!! Email address: Leave this field empty if you're human: Comments comments Share on Facebook Share Share on TwitterTweet Share on Pinterest Share Share on LinkedIn Share Send email Mail Print Print Tags: halland, promenad, walkaboutRead more articles Previous PostExtra cash i Sommar! Next PostJag skriver väldigt lite för att You Might Also Like World Economic Forum. What is it? 01/23 Dyr striping.. 07/23 First stop and a bit of work. 10/04 Ferrari 06/26 det lär bli en bra höst 08/18 Entrepreneurial Advice from Billionairs 03/03 Lite för lång tur på Motorcykeln.. 07/11 We had a good Surf yesterday! 06/17 Party (defined) 05/26Leave a ReplyYou must be logged in to post a comment.