Sebastian Loeb är så sjukt fin till att köra bil! Och Pikes Peak är ett så sjukt coolt ställe att åka fort på!Post author:larsdyrendahlPost published:07/01Post category:UncategorizedPost comments:0 Comments Email address: Leave this field empty if you're human: Comments comments Share on Facebook Share Share on TwitterTweet Share on Pinterest Share Share on LinkedIn Share Send email Mail Print Print Tags: loeb, peuguot 208, pikes peak, sebastian loeb You Might Also Like Jag drivade 270 meter idag! 06/25 igår, idag, imorgon och i vår 01/18 Glad Midsommar! 06/21 Yesterday 07/19 Working on a sunday. 06/01 Jag körde till Torsby igår. 04/05 hela hemsidan är dränkt i fin fin underhållning! 12/28 First stop and a bit of work. 10/04 Målat hus på mindre än 10 timmar! 05/26Leave a ReplyYou must be logged in to post a comment.