Våra grannar skaffar hel cool polisbil!Post author:larsdyrendahlPost published:09/29Post category:UncategorizedPost comments:0 CommentsDen finska polisen har beställt Mercedes Shooting Brake. En ganska fräck bil. V6 diesel på 285 ish hästar. Email address: Leave this field empty if you're human: Comments comments Share on Facebook Share Share on TwitterTweet Share on Pinterest Share Share on LinkedIn Share Send email Mail Print Print Tags: finska, mercedes, polisen, shooting brakeRead more articles Previous Posttvå fräcka bilar från de tyska giganterna Next PostMer LA, Beverly Hills och Hollywood You Might Also Like New Car :) 04/12 Alla känner väl till Kamprad? 10/28 09/09 Asha Ali 11/25 Jag flög till San Fransisco 02/11 Måste åka och handla mat idag! 01/08 Här uppe hade varit fint att bygga hus! 03/06 Happy St. Patricks day :) 03/17 90-tals krisen 12/12Leave a ReplyYou must be logged in to post a comment.