Uppe i Härjedalen.Post author:larsdyrendahlPost published:07/05Post category:BusinessPost comments:0 CommentsInledde dagen med en golfrunda på Torsby Golfklubb.Ingen vidare bana.. dåligt skött och trist banpersonal.Sen in i bilen och vidare norrut. Gott om renar idag. Och rebnäbisar..I Funäsdalen för lite business och lite nöje. Söderut på söndag igen. Email address: Leave this field empty if you're human: Comments comments Share on Facebook Share Share on TwitterTweet Share on Pinterest Share Share on LinkedIn Share Send email Mail Print Print Tags: funäsdalen, härjedalen, tännäs, Torsby, torsby gk, torsby golfklubbRead more articles Previous PostJag körde till Torsby igår. Next Postdet hade varit fint med en tur till fjällen You Might Also Like Hamster 08/04 Luxury! 10/28 Where to Find Land for Sale by Owner (guest post by LandHub) 07/14 En ny värld! 12/22 Mängden buseniss de gör här! 10/04 Three musts for a startup. 07/10 Denmark x2 01/03 Land use. See past others issues: 02/07 Might be back to cash flow. 11/03Leave a ReplyYou must be logged in to post a comment.