Jobb i Los Angeles idag.Post author:larsdyrendahlPost published:11/23Post category:BusinessPost comments:0 CommentsJag har varit på LA auto show hela dagen. Mycket att se! Skall försöka få ut lite bilder så snart som möjligt.Spenderar natten i Beverly Hills. Det är trevligt här! Email address: Leave this field empty if you're human: Comments comments Share on Facebook Share Share on TwitterTweet Share on Pinterest Share Share on LinkedIn Share Send email Mail Print Print Tags: autoshow, beverly hills, Dyrendahl, hollywood, la, los angelesRead more articles Previous Postmitt närspel blir sakta sakta bättre! Next PostMer LA, Beverly Hills och Hollywood You Might Also Like Eftersom jag inte kan komma på någon anledning att inte göra det. 06/20 Planning it. 02/25 Only happy when I work 12/27 Vad är på gång..? 01/08 Don’t be blind – Learn to outsource 01/29 Nostalgia 03/09 Some good stuff from Tobias Nergården 08/28 Five tips for better business & a day in my life :) 09/15 Last posts failure was lame. 01/14Leave a ReplyYou must be logged in to post a comment.