to the nooooorth..Post author:larsdyrendahlPost published:12/07Post category:UncategorizedPost comments:0 CommentsDiesel och Apelsiner går det åt.Vi har mellanlandat i Torsby nu och fortsätter till Funäsdalen imorgon. 80 mil åt fel håll. Allt man gör för sin flickvän…. Email address: Leave this field empty if you're human: Comments comments Share on Facebook Share Share on TwitterTweet Share on Pinterest Share Share on LinkedIn Share Send email Mail Print Print Tags: audi, fjällen, funäsdalen, TorsbyRead more articles Previous PostOktober och November 2012 Next PostI Funäsdalen! You Might Also Like just de! 01/19 YLVIS är lätt bästa normännen! 10/29 Det kunde hänt lite mer.. 11/19 Golf och Engineering 11/01 Chris Brown har kul färgval på sin nya bil! 04/27 Shopping! MBK i Bangkok 01/22 Jag har en lägenhet ledig från 1a Juni 05/10 02/07 Laguna Seca ligger här i stan. 02/19Leave a ReplyYou must be logged in to post a comment.